Lost your watch?


About Blog
Greetings, Earth creature.
Name's Karina Aussie, generally called Bebek, Bey or Bex.
This blog is an old blog of mine, from March '08 to November '08. Decided to move here because of many reasons. This blog is no longer updated, just like an old full diary book. Can't delete it because of the too-many memories! Anyway thanks for visiting and please visit my newer blog. Dankje wel.

More about me:
Twitter
Myspace
Deviantart
rumahblogger



Visitor number:
hit counter code








To need or not to need
Saturday, May 3, 2008
6:30 AM

Today, after lamuru practice i had a little chat with kak Dimar and Diko.

KD: Duh gila ya, malem minggu nggak punya cewek tuh sedih abis.
D: Ah, nggak juga kok..
B: Yeeee emang elu belom pernah punya cewek aja.
D: Ya bukan gitu, kalo nembak doang mah gue juga bisa, tapi gue ga mau.
B: Hah? Aneh abis lo, masa lo nggak mau punya cewek sih?
D: Lah emang kenapa? Gue nggak butuh-butuh amat kok.

Hmmmh gue baru sadar. Ternyata nggak semua orang butuh punya pacar ya. I thought everyone always needs someone special to hold on to. Ternyata nggak juga.

Labels: